Kisum ~ To.Mom


[Hana kérésére]

Születésedtől fogva gyönyörű voltál,
Szép orr, tiszta tekintet,
Jobb vagy, mint a legjobbak!
Imádom a mosolyod, akár a reggeli napfény, elkápráztatsz.
Már attól boldog leszek, ha rád nézek.
Hiába telt el annyi év, te még mindig egy lány vagy.
Minden mozdulatod édes, tudtad?
Csinos vagy, csodás vagy, imádnivaló, gyönyörű.
Minden csodás szó a világon rád illik, mégsem tud leírni téged!

Valami szupererőd van,
Erősebb vagy, mint HULK.
Még a TV-ben is megjelentél párszor,
"A legerősebb nő a világon"
Ki ő? Az én anyukám.
Nem nagyítom fel a dolgokat, ez az igazság.
Bárki láthatja, ha közelről figyel téged.
Látjátok? Igaz? Ő az én anyukám!
Ő, akit a legjobban szeretek ezen a világon, az anyukám.

Mindig ilyen volt, mint most is.
Szeretlek, szeretlek, szeretlek.
Mikor szeretnéd feladni, s sírni lenne kedved,
Ne feledd, nem vagy egyedül,
Az én karjaim közt annyit sírhatsz, amennyit akarsz.

Minél magasabb lettem, te annál alacsonyabb,
Anya kezei egyre kisebbek lettek,
De most majd én tartalak szorosan.
Tudom, ez csak a kezdet.
Tudom, nem vehetek neked drága órát,
Rendben van, mert ígérem, neked adom a legnagyobb boldogságot.
Ígérem, ígérem, neked fogom adni.
Nem kell sajnálnod semmit,
Hálás vagyok mindenért anya,
Mit csinálsz most hétvégén?
Igyunk meg valamit!

Mindig ilyen volt, mint most is.
Szeretlek, szeretlek, szeretlek.
Mikor szeretnéd feladni, s sírni lenne kedved,
Ne feledd, nem vagy egyedül,
Az én karjaim közt annyit sírhatsz, amennyit akarsz.

Maradj velem, míg meg nem halok!
Nem az után is, hogy meghaltam.
Még a következő életemben is.
Ígérd ez meg nekem!
A következő életünkben, s az azt követőben is.
Mindig a lányod leszek, örökkön örökké.

Most már látom az álmaim,
Nagyon elfoglalt voltam, nem tudtam gondoskodni rólad,
Őszintén sajnálom.
Visszatekintve, már tudom,
Mindig mögöttem álltál.
Értem imádkoztál minden éjjel.
Nekem pedig fogalmam sem volt, mennyire nagyon igyekeztél.
Mikor nem figyeltem oda rád,
Te tovább mosolyogtál, megfogtad a kezem, s mellettem maradtál.
Köszönöm, soha nem fogom ezt elfeledni neked.

Mindig ilyen volt, mint most is.
Szeretlek, szeretlek, szeretlek.
Mikor szeretnéd feladni, s sírni lenne kedved,
Ne feledd, nem vagy egyedül,
Az én karjaim közt annyit sírhatsz, amennyit akarsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...