KARA ~ CUPID | 큐피드 [IN LOVE]


[Youngji!]

Abban a pillanatban, mikor megláttalak,
Oh, te jó ég! Elragadott egy érzés.
Titokban figyellek, az ajkaim kiszáradnak, s csak egy szót akarok kimondani.
A szívem megállt, gyerünk Cupido,
Húzd elő a nyilad és célozz!
Ez a végzetem, ne habozz!
Bár úgy tettem, mintha nem érdeklődnék, azt akarom, hogy célozz!

Készen állok, készen állok, egy szempillantása alatt.
(A szívedre célzok) Ez veszélyes!
Lélegzetelállító vagy!
(Célzok) Ne mozdulj!
(A szívedre célzok) Ez veszélyes!
Lélegzetelállító vagy! (Célzok!)
Megfeszítem a végzet íját.

Lődd ki most azonnal!
Soha nem fogom feladni,
Reszketek így óvatosan közelítelek meg.
Készen állok, oh Cupido

Te is érezted ezt, mikor először láttál meg?
Egy kicsit kínos, de talán te is belém szerettél?
A szíved mélyét célzom meg!

Mondd el őszintén, légy férfi!
Miért nem tudod kimondani?
Úgy teszek hát, mintha semmit se tudnék!
Úgy csinálok, mintha nem érdeklődnék,
De a szívedet célzom meg!

Készen állok, készen állok, egy szempillantása alatt.
(A szívedre célzok) Ez veszélyes!
Lélegzetelállító vagy!
(Célzok) Ne mozdulj!
(A szívedre célzok) Ez veszélyes!
Lélegzetelállító vagy! (Célzok!)
Megfeszítem a végzet íját.

Még ha messze is vagy,
Beleszerettem a tekintetedbe.
Függővé válok, nincs szükségem több fájdalomra.
Lődd ki a nyilad Cupido! Őt vedd célba, te bolond!
Így csak engem fog látni!
(Féltékeny vagyok.)
Így csak engem fog látni!
(Ő túlságosan is jó.)
Így senki más nem tudja érinteni!
(Örökké az enyém lehet.)

Készen állok, készen állok, egy szempillantás alatt.
(A szívedre célzok) Ez veszélyes!
Lélegzetelállító vagy!
(Célzok) Ne mozdulj!
(A szívedre célzok) Ez veszélyes!
Lélegzetelállító vagy! (Célzok!)
Megfeszítem a végzet íját.

Most célozz, lődd ki a nyilad!
Soha nem fogom feladni,
Reszketek, így óvatosan közelítelek meg.
Készen állok, lődd hát ki a nyilad!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...