SNSD ~ Catch Me If You Can



Ügyetlen szavak helyett,
A tetteid azok, mikben hiszek.

Anélkül, hogy észrevenném,
Tudok mindent, s ez mozdít előre.

Úgy nézel rám, mintha belém szerettél volna, első látásra,
De én nem tudlak elfogadni ilyen könnyen.
A szívem percenként változik, minden másodpercben, pihenés nélkül,
Elég ideges leszel.

Ne hagyd abba, lépd át a határt, haladj gyorsabban!
Már szinte érzem!
Még a saját szívem sem tudom megérinteni, mindez annyira új nekem.
Meg fogom lelni a szívem, a szívem

Kapj el, ha tudsz!
Kapj el, ha tudsz!

Ide jöttél azon a napon,
Elmesélted az álmaidat azon a napon,
Aztán el is mentél.

Most már nem ugyanaz vagyok,
Nem ugyanaz az álmom.
Hisz már te magad sem vagy itt.

Én nem az a lány vagyok többé, kivel beszélgettél,
Még nagyobb változást szeretnél látni?
Minden percben képes vagyok valaki mássá válni,
Csak figyelj, nő vagyok, aki azzá lesz, amivé akar.

Ne hagyd abba, lépd át a határt, haladj gyorsabban!
Már szinte érzem!
Még a saját szívem sem tudom megérinteni, mindez annyira új nekem.
Meg fogom lelni a szívem, a szívem

Kapj el, ha tudsz!
Kapj el, ha tudsz!

Nézz rám, ragyogóbb vagyok, mint a Nap,
Akár csak egy álom, a lelkem előtted kel táncra, itt, a való világban.

Ne állj meg!
Már szinte érzem, meg fogom találni a szívem.

Kapj el, ha tudsz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...