EXO ~ Call Me Baby [EXODUS]


Az egész utca felbolydult,
Idegenek vagyunk a sok ember között,
De minden percben, mikor veled vagyok,
Boom boom boom

Hé kedvesem, ez a pillanat örökkévalóságnak tűnik,
(Egy sors-szerű pillanat)
Egyetlen szempillantás alatt belém férkőztél,
Ahogy kiejtetted a nevem, és elém léptél.

Csodálatos, akár a felvillanó fények
Egy pillanat alatt a bőröm alá férkőztél, s csak téged látlak.
Ülj le, s hallgasd meg a történetem,
Nem érdekel, ha messzire is kell mennem,
Én leszek a férfi az oldaladon.

Beszivárogtál a megszáradt ajkaim közé, felébresztettél.
Az idő egyre csak halad, kedvesem
Ne várj, ne várj túl sokáig!

Rengetegen vannak, kik ragyognak,
De csak te tűnsz valóságosnak közülük.
(Tudod, hogy itt vagyok)
Hívj a kedvesednek, hívj a kedvesednek!
Még ha sokszor is tetted már, hívj a kedvesednek!

A szívem érted dobog,
Te vagy az egyetlen számomra.
Te vagy az egyetlen, az egyetlen lány akire vágyok.

Rengetegen vannak, kik ragyognak,
De csak te tűnsz valóságosnak közülük.
(Tudod a nevem, kedvesem)
Hívj a kedvesednek, hívj a kedvesednek!
Még ha sokszor is tetted már, hívj a kedvesednek!

Megmutattad, hogy bízol bennem
Akkor is, mikor a világ kapzsisága állt közénk.
Még ha mindenki meg is változik és el is hagy,
Te az én kedvesem leszel.
Csak arra van szükségem, hogy foghassam a kezeidet.

Rengetegen vannak, kik ragyognak,
De csak te tűnsz valóságosnak közülük.
(Tudod a nevem, kedves)
Hívj a kedvesednek, hívj a kedvesednek!
Még ha sokszor is tetted már, hívj a kedvesednek!

A szívem csak érted ver, s bár másokat kizár, téged soha.
(Tudod, hogy itt vagyok)
Hívj a kedvesednek, hívj a kedvesednek!

Csapdába estem a sötétség labirintusában,
De meghallottam a hangod, mi felébresztett.
Elérted, hogy újjá szülessek.

E-X-O, figyelj!
Szólíts a nevemen (hangosabban!)
Te váltál a fénnyé, mely kihúzott a szakadékból,
Elmondtam, hogy soha nem fogok változni, magamhoz foglak szorítani,
Azok pedig, kik elhagytak, cseppet sem számítanak többé,
Te töltötted meg a szívem sötét, hatalmas ürességét.

Bár a világon minden bizonytalan,
Te váltál a fénnyé számomra.
Te vagy az egyetlen, kire vágyok.

Rengetegen vannak, kik ragyognak,
De csak te tűnsz valóságosnak közülük.
(Tudod, hogy itt vagyok)
Hívj a kedvesednek, hívj a kedvesednek!
Még ha sokszor is tetted már, hívj a kedvesednek!

(Én leszek a kedvesed!)
Te érted el, hogy az legyek, aki,
(Tudod, hogy itt vagyok!)
Te vagy az egyetlen számomra, az egyetlen!

Rengetegen vannak, kik ragyognak,
De csak te tűnsz valóságosnak közülük.
(Tudod, hogy itt vagyok)
Hívj a kedvesednek, hívj a kedvesednek!
Még ha sokszor is tetted már, hívj a kedvesednek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...