Raun | 라언 ~ The Moment | 순간은


Fáradt és kimerült voltam,
Csak fájt és fájt.
Mindent elveszítettem.

De a világ ilyen, az idő ilyen.
Bár ezen nem tudunk változtatni,

Mit kellene tenni?

A pillanat hirtelen ismét elérkezik,
Én pedig egy új önmagam lehetek.
Még ha hiszek is a véletlenben,
Lehetséges, hogy ez maga a sors.
Még nincs késő, még csak most kezdtem bele!

Mit kellene tenni?

Nem a türelmetlen kis cseppek
Hoznak létre nagy tavakat.
Még ha hiszek is a véletlenben,
Minden most kezdődik el.

Bár semmi sem megy könnyen,
De apránként megpróbálom elérni a célom.

A pillanat hirtelen ismét eljön,
Én pedig egy új önmagam lehetek.
Még ha hiszek is a véletlenben,
Lehet, hogy ez maga a sors.
Még nincs késő, még csak most kezdek mindent!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...