After School ~ Lucky Girl [DRESS to KILL]



Szerencsés vagyok.

Ezt a találkozást a végzet rendelte el,
Az első pillantástól fogva szeretlek
Az átlagos hétköznapok hirtelen ékkővé váltak.

Az édes csókunk csodává változott!


Te, mikor veled vagyok,
Oh, ez a legtökéletesebb boldogság,
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok.
Te, elraboltad a szívem,
Uh, milyen csodás!
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok!

Micsoda drámai átalakulás,
Minden annyira más! A mosolyod!
Az unalams tegnapoknak vége!

Az apró kacsintások, a kis jeleink, miket titokban váltunk,
A szerelmed annyira édes, mint a szirmot bontó virágok!

Te, mikor veled vagyok,
Oh, ez a legtökéletesebb boldogság,
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok.
Te, elraboltad a szívem,
Uh, milyen csodás!
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok!

Soha nem engedlek el,
Te vagy a szerelmem,
Meg kell köszönnöm Istennek,
Hogy ez az életem!

Te, mikor veled vagyok,
Oh, ez a legtökéletesebb boldogság,
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok.

Te, mikor veled vagyok,
Oh, ez a legtökéletesebb boldogság,
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok.
Te, elraboltad a szívem,
Uh, milyen csodás!
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok!

Oh, miattad,
Oh, miattad,
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok!

Csak engem figyelj!
Te vagy a legkülönlegesebb!
Oh, oh, oh egy szerencsés lány vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...