4Minute ~ Cut It Out | 1절만 하시죠 [CRAZY]




Ez az életem, én egy profi vagyok, te meg amatőr, add fel.
Még ha az ajkaid bizseregnek is, maradj csendben.
Mi van, ha nagy dolgot csinálok belőle? Én szóltam.
Ne jártasd a szád, ha az idő elmúlt, állj félre!

Figyelj! Miért nem hallgatsz rám?
Mielőtt azt mondanád szrönyű vagyok,
Gondold végig, hogy te miket mondtál,
Mindegy, hogy ez tanács vagy ítélet,
Vagy ha úgy teszel, mintha te jobb lennél, tudnod kéne a külömbséget.
Mindegy mit akarsz, tartsd meg azokat a drága szavaidat, én más vagyok mint te.


Válaszokat adsz, mikor nem is kérdeztelek,
Szidsz engem, mondva még mindig fiatal vagyok,
Azt mondod ébredjek fel, bajban vagyok.
Te csak ne aggódj értem!
Ha hallgatnék a nyaggatásodra, nem lennék itt, ahol most.
Szóval ne pazarold az erőd, hagyd abba.

Hagyj békén, megvan a saját világom,
A saját utam fogom járni, a saját mozdulataimmal, az én ritmusomban!
Ezek az én szabályaim, ez egy olyan álom, ami külömbözik a többiekétől.

Az égig fogok szárnyalni,
Messze, szabadon, egyenest a bodgoságig, mire vágyok.
Egyedül. Mert nélküled is boldog leszek.

Vállalom a felelősséget azért amit teszek,
Engem nem lehet visszafogni, akár egy tüsszentést,
Nem érdekel az ízlésed, azt teszek, amit akarok.
Fogd be, vagy maradj csendben, válassz.

Reggeli, ebéd, vacsora.
Ma, holnap, holnapután.

Én nem te vagyok, nem is akarok olyan lenni, mint te.
Megvan a saját stílusom.

Hagyj békén, megvan a saját világom
A saját utam fogom járni, a saját mozdulataimmal, az én ritmusomban!
Ezek az én szabályaim, ez egy olyan álom, ami külömbözik a többiekétől.

Az égig fogok szárnyalni,
Messze, szabadon, egyenest a bodgosági, mire vágyok.
Egyedül. Mert nélküled is boldog leszek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...