Nine Muses ~ Drama | 드라마 [DRAMA]




Megjátszva az ártatlant, úgy teszek, mintha mit sem tudnék.
De már bűnbe estem, anélkül, hogy észrevettem volna.
Ez nem helyes, ez nem lehet!
Ám, ennek ellenére egyre jobban szeretlek.
Oh, ez aztán a dráma!

Annyira kínosan éreztük magunkat,
Annyira veszélyessé váltunk,
Ez a kockázatos játszma kezdetét vette,
Meg kellene állnom, felkészítem hát a szívem.


Te és én, a színpad közepén, csak mi
Egy szomorú dallam szól mögöttünk,
A sötét ég csillagai ránk ragyognak
Az ő fényük alatt, ismét keresztezzük utainkat.

Az első perctől szerettelek,
De a legjobb barátom elmondta, hogy ő is szeret,
Hogy minden jól megy köztetek.
Akár egy dráma, mit tehetnék hát?

Ez egy kegyetlen dráma, mi már rég elkezdődött.
Ez az én szerelmem története, melynek mehjósolhatatlan a vége.
Kockázatos érzés, de a szívem téged akar,
Én pedig nem tudom megállítani.

Csak te, csak te.
Csak te, soha nem fogom feladni.

Nem lehet, nem pillanthatunk egymásra.
Nem, elég ha az álmaimban jelen vagy!
A labirintus végén állsz,
Te, kit a múlt sebei kínoznak.
Maradj ott, ne fuss tovább, mindig veled leszek.

A barátnőm azt mondja, veszekedtetek,
Hogy a személyiségetek nem passzol.
Azt mondja, végek fog vetni mindennek.
A kegyetlen szívem egyszerre szomorodik el, s egyszerre akarja, hogy megtörténjen.
Az ajkaim azt mondják, hogy "ez nem lehet", de közben...

Napi ki tudja hányszor pillantok rád,
Hisz ha mást nem is tehetek, de látni akarlak.
A gondolataim kuszák, s nincs senki, akivel ezt megbeszélhetném.
Mit tegyek most?

Ez egy kegyetlen dráma, mi már rég elkezdődött.
Ez az én szerelmem története, melynek megjósolhatatlan a vége.
Kockázatos érzés, de a szívem téged akar,
Én pedig nem tudom megállítani.

Csak te, csak te.
Csak te, soha nem fogom feladni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...