APink ~ Not An Angel [천사가 아냐] | [LUV]




Ne ismételgesd, hogy a mennyből hullottam alá!
Még azt sem tudod hogyan érzek.
Igaz, olyan bolond vagyok, hogy mindig visszanyelem a véleményem.

Nem akarok a jókislány maradni,
Nem akarom ezt, szeretnék inkább számító lenni!
Nem olyan vagyok, ki mindig melletted áll, imádkozva a szerelmedért.


Oh kedvesem, tegnap, tegnap előtt...
Már nem vagyok többé az a kis angyal
Holnap, s holnap után, el foglak kapni!
A szívem mélyén pajkos szél libbent fel...
Nézz hát a szemembe! Szeretlek!

Még egy üzenetet sem tudsz küldeni?
Azt sem tudod, mit érzek!
A szívem zakatol, s ez az érzés egyre csak növekszik.
De én vagyok az egyetlen, aki így érez...

Oh kedvesem, tegnap, tegnap előtt...
Már nem vagyok többé az a kis angyal
Holnap, s holnap után, el foglak kapni!
A szívem mélyén pajkos szél libbent fel...
Nézz hát a szemembe! Szeretlek!

Szeress, ölelj, hisz ott vagyok!
Annyira jó voltam hozzád, miért fakasztasz könnyekre?
Legalább egyszer nézz rám!

Oh kedvesem, tegnap, tegnap előtt...
Már nem vagyok többé az a kis angyal
Holnap, s holnap után, el foglak kapni!
A szívem mélyén pajkos szél libbent fel...
Nézz hát a szemembe! Szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...