Ailee ~ Are You The Same? | 그대도 같은가요



Látod a könnyeimet?
A szívem megszakad, így hát sírok.
Te még mindig ugyanaz vagy?
A vágyakozás szirmot bontott, akár a virágok...
Én pedig ismét csak várok.


Szeretlek...
Hallasz engem?
Mindig a hátad mögött álltam,
Figyeltelek s sírtam.
Mikor rád gondolok, könnyek szöknek a szemembe,
Hisz te vagy az egyetlen számomra.

Emlékszem rád,
Emlékszem a múltunkra.
A köd belep mindent, s te vagy az egyetlen kire vágyok.

Szeretlek...
Hallasz engem?
Mindig a hátad mögött álltam,
Figyeltelek s sírtam.
Mikor rád gondolok, könnyek szöknek a szemembe,
Hisz te vagy az egyetlen számomra.

Ne feledd el a szerelemem,
Könyörgöm, emlékezz rám!

Szerelmem, szerelmem,
Te, te...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...