Teen Top ~ Snow Kiss [눈사탕]




Furcsa, de bármikor fogom meg a kezed,
Még ha havazik is, csontjaimig hatoló melegséget érzek.
A lágy hangod felolvaszt akár a cukor, cukor.

Oly édes, akár a cukor a számban,
Olyan mély, olyan édes...
Téged akarlak!


Érezlek a nyelvem hegyén,
Érezlek, ahogy magamhoz ölellek,
Lágyan elolvadsz akár hó.

(Chu, chu)
Hadd essen a hó,
Hadd olvadjak én is az ajkaidon

(Chu, chu)
Hadd hallja az egész világ!
Irigykedjenek, hisz megállíthatalanul beléd szerettem!

Hello kedvesem, hideg van, bújj a karjaimba!
Még ha egész nap együtt is vagyunk, úgy érzem, kifogyok az időből!
24 óra semmire sem elég!
Az első hó lehullott, te és én együtt.
Ezt a napot soha nem feledjük majd!

Mikor végighúzom az orrom az arcodon,
Olyan vörös leszek, akár az eper.

Olyan édes, mikor megcsókollak,
Ragyogó, egész nagy ragyogsz.

Nem kell senkivel foglalkoznunk, ketten vagyunk,
Nincs senki aki fontosabb, ketten vagyunk

(Chu, chu)
Hadd essen a hó,
Hadd olvadjak én is az ajkadon

(Chu, chu)
Hadd hallja az egész világ!
Irigykedhetnek, megállíthatalanul beléd szerettem!

Az orrod, a szemeid, a gyönyörű ajkaid
A fehér bőröd, a lábaid, Te.
Attól a perctől, hogy az enyém letté, egészen mostanáig...
Minden egyes nap hevesen ver a szívem, ha meglátlak.
Még aludni sem tudok.
Oh, kedvesem.

(Chu, chu)
Olyan meleg van, hisz itt vagy.
Boldog vagyok, hogy mellettem vagy.
A fények felragyognak ebben a fagyos évszakban.

(Chu, chu)
Hadd hallja az egész világ!
Bárki láthatja, hogy megállíthatalanul beléd szerettem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...