Stellar ~ Marionette [마리오네트] | [Marionette]




Nem tudlak elfelejteni.
Miért vagyok ennyire bolond?

Ne hívj, ne adj reményt!
Nem fogsz szeretni, szóval hagyj elmenni!
Ne gyere, csak mert megszoktad, ne játssz velem!
Azt mondtad, hogy vége, akkor hát miért...


Szörnyű vagy, én pedig újra szenvedek,
Mit sem változtál, ahogy én sem.
Reagálok a szeszélyes természetedre,
Mondd csak, mi olyan vicces?

Nézz rám, a szomorú babára, kit húrok béklyóznak.
Nézd, még mindig te rángatod a drótokat.
Ezeket az érzéseket nehéz elvágni.
Még mindig a kezeid között vagyok,
Én vagyok, én vagyok az a baba.

Nem tudlak kitörölni.
Miért vagyok ilyen bolond?
Nem tudlak kitörölni.
Miért vagyok ilyen bolond?
Én, én vagyok az a baba.

Egyszer elég volt, nem vagyok képes rá többé.
Kérlek tűnj el az életemből!
Mikor már azt hiszem, hogy túl vagyok rajtad,
Itt vagy és provokálsz.
Úgyis el fogsz hagyni, de még szórakozni akarsz egy kicsit.

Ki nem állhatlak, gyűlöllek!
Mit sem változtál, ahogy én sem.
Mikor megérintesz, elfogadom.
Mondd, csak egy vicc vagyok számodra?

Nézz rám, a szomorú babára, kit húrok béklyóznak.
Nézd, még mindig te rángatod a drótokat.
Ezeket az érzéseket nehéz elvágni.
Még mindig a kezeid között vagyok,
Én vagyok, én vagyok az a baba.

El kell felednem mindent.
Miért nem tudok elmenekülni?
Miért ilyen ismerős minden?

Minél erősebben küzdök, annál jobban belemerülök...
Még mindig a kezeid között vagyok,
Én vagyok az a baba...

Nézd ahogy összetörök,
Nézd a babát, mely a tőled kapott fájdalomba rokkant bele.
Nézd, még mindig te mozgatod a drótokat...
A sérüléseim már visszafordíthatalanok.
Még mindig a kezeid között vagyok.
Én vagyok az a baba.

Nem tudlak kitörölni.
Miért vagyok ilyen bolond?
Még mindig a kezedben tartasz.
Én, én vagyok az a baba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...