Stellar ~ Guilty [Marionette]



Fekete, még feketébb,
Fessük feketére a Napot.
Gyűlölöm a délután nyugtalanságát.
Fessünk hát mindent feketére.
Világos, világosabb,
Kiürült a szívem, egyre könnyebb.
Így már nem kell bűntudatot éreznem.

"Nézz egyenest a szemembe!"
Ám hiába kiabálok veled,
A gondolataid, az érzéseid, a sebeid...
Mind az én bűneim.


Hideg, még hidegebb.
Lehűtöm a fejem.
Néha az érzések megzavarnak.
Csinosabban, még csinosabban,
Kisminkelem az arcom, csinosan.
Így senki sem veszi észre a sötétséget, mi bennem lakozik.

"Nézz egyenest a szemembe!"
Ám hiába kiabálok veled,
A gondolataid, az érzéseid, a sebeid...
Mind az én bűneim.

Nem érdekel semmi,
Se az érzéseid, se a helyzeted.

Abban a pillanatban, hogy megrészegültem az édes szavaidtól,
Abban a pillanatban, hogy megtévesztettél a végtelen bűneiddel
(Bolondul hibát követtem el.)
Egy álomban álmodtam? Hisz mikor felébredtem, a valóság olyan volt, mint egy álom.
A képem a törött tükörben elviselhetetlenül szánalmas.

Egy elszakított baba vagyok,
A kapcsolatom pedig hazugságokon alapult.
Nem vagy velem,többé már nem.
Arról álmodozom, hogy te még csak nem is létezel.
Rád szegezem az ujjam, azt akarom, hogy ítélkezz felettem.
Szolgáltass hát igazságot!

A gondolataid, az érzéseid, a sebeid,mind az én bűneim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...