Roy Kim ~ It's Christmas Day




Karácsony van,
Rengeteg virág hajtotta le a fejét,
Majd végül fehér szirmokat bontott.

Karácsony van,
S még a átlagos, gyenge szívekben is meleg illatok virágoznak.


Nem tudtam kimondani, mert féltem.
A szavakat,mik bennem növekedtek,
A szavak, melyekkel elmondhattam volna, hogy szeretlek.
De most, képes leszek rá,
Hisz karácsony van.

Karácsony van,
S a mindig átlagosan festő pad a házam előtt,
Most magányos érzést kelt bennem.

Karácsony van,
S észre sem vettem, mennyire hiányzott.
De a te melegséged újra éltre kelti jeges szívem.

Nem tudtam kimondani, mert féltem.
A szavakat, mik bennem növekedtek,
A szavak, melyekkel elmondhattam volna, hogy szeretlek.
De most, képes leszek rá,
Hisz karácsony van.

A mai napra vártam,
Eddig mindent magamban rejtegettem.
A szavakat, melyek elmondják, mennyire szeretlek.
Most, képes leszek rá,
Hiszen karácsony van.

Hiszen karácsony van,
Hiszen karácsony van,
Hiszen karácsony van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...