NS Yoon-G & 이단 옆차기 ~ Shower [Neo Spirit]



Mindegy hányszor mosom tisztára magam,
Nem tudom eltüntetni az illatod.
Még ha mosom és mosom is,
Még ha törlöm és törlöm is,
Még mindig a szívemben élsz.


Hadd mossam le a testem.
Igen, el akarok feledni mindent.
Hadd feledjem el a személyt, aki már amúgy is elhagyott.
A testem rejti az emlékeket.
Ilyen mocskos vagyok...
Ahogy a víz végigfolyik a testemen,
Továbbra sem tudom elfeledni
A személyt, ki nem hitt a szerelemben, s végül el is hagyott.
Őt, ki elfordult tőlem, elfeledve az ígéretét, majd elment.
Hadd mossam a testem,
Igen, mindent el akarok feledni.
Hadd feledjem el a személyt, ki már amúgy is elhagyott.

Mindegy hányszor mosom le magam,
Nem tudom eltüntetni az illatod.
Még ha mosom és mosom is,
Még ha törlöm és törlöm is,
Még mindig a szívemben élsz.

Ne engedd, hogy sírjak.

Nem fogok szeretni többé,
Eldobom ezeket az emlékeket.
Úgy tesz, mintha szomorú lenne, s a szakítás bánatába merül.
Nekem pedig be kell fejeznem, hogy úgy teszek, mintha nem is érdekelne.
Ha neki ez megfelel, akkor hibáztasson engem, míg ő jónak állítja be magát.
Miért is szakítottunk igazából?

Az emlékek és a könnyek túlcsordulnak,
Fáj, nagyon fáj a szívem.

Ilyen lesz végig?
A halálom napjáig fogok szenvedni?
Megőrülök a szakításunk miatt,
A könnyek tartanak fogságukban.
Egy napot sem élhetek így...
Hát mit tegyek?

Ahogy a víz csepeg az összetört szívemre...
Megpróbállak kitörölni a meghasad szívemből,
Mit soha többé nem fogok tudni használni.

Töröld ki a szerelmem, törölj ki engem!
Hadd töröljem ki Őt, az emlékeket!
Mégis, hiába próbálkozok, nem tudok feledni.

Mindegy hányszor próbállak kitörölni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...