NELL ~ Green Nocturne [청춘연가]




Régebben semmit sem tudtam,
Ezért is voltam olyan figyelmetlen.
És ezért volt minden sokkal gyönyörűbb.

Hegeket elszenvedni, okozni,
Ez is része az emberi létnek.
Valójában, nem hiszem hogy túlzottan féltem volna ettől.

Igen, ha van mit letörölnöd, azok a könnyek.
Igen, ha van hová menned, azok az emlékek.


Néha, még mindig azt hiszem, hogy nem lehetek "olyan".
De még egyszer nekifutok...

Minden furcsa és idegen érzést keltett bennem,
De ezért volt minden sokkal szebb.

Addig harcoltam mindennel, míg majdnem össze nem törtem,
Azt hiszem nem igazán féltem ettől.

Ha folyton elviselsz mindent...
Igen, ez a fájdalom.
Ha mindent magadba zársz,
Igen, ez a szomorúság.

Néha még mindig azt hiszem, hogy nem lehetek "olyan."
De még egyszer nekifutok.

A félelem erőt vesz rajtam, a szívem pedig elgyengíti,
S ismét csak egy sóhajra futja tőlem.

Az idő felnőtté változtatott,
De nem hinném, hogy erőssé is tett.
AZ idő felnőtté változtatott,
De azt hiszem, csak még nagyobb bolondot csinált belőlem.

Régebben semmit sem tudtam,
Ezért is voltam olyan figyelmetlen.
És ezért volt minden sokkal gyönyörűbb.

Hegeket elszenvedni, okozni,
Ez is része az emberi létnek.
Valójában nem hiszem hogy túlzottan féltem volna ettől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...