DSP FRIENDS ~ WHITE




Tudom, te is emlékszel mit jelent ez a nap,
Pontosan egy év telt el, mióta találkoztunk,
Ha változtunk is azóta,
Mindössze a szerelmünk méretében.

Egész télen rád gondoltam, míg ezt a piros pulcsit kötöttem.
Ezt, mit most adtam neked.
Pont olyan meleg, mint a te szíved,
Szeretném, ha rám emlékeztetne.


Egész este zeneszó hallatszik,
Kinn boldog párok sétálnak,
Mintha mindenhol szerelem virágozna,
Ez egy csodás ajándék.

A hó hullik, egyenest az égből.
A pelyhek a szerelmes szívünkre esnek.
Nekem kellene elsőként a karjaidba bújom, s elsőként elmondanom,
Hogy mindent szeretek benned?

Remélem, a szerelmünk örökké fog tartani,
Pont ahogy ez az éjszaka is.
Szerelembe esni, pont ahogy a hó is egyre növekszik,
A mi közös pillanataink is egyre növekednek.
Egy lépés, két lépés, a lépteink zaja visszhangzik a hó tetején.
Erre a pillanatra vártam, erre készültem.
Szeretlek.

Azon a napon, mikor találkoztunk, egy éve...
Pont így esett a hó, mint most.
Rám pillantottál, mikor az orrom piros volt a hidegtől,
Ugratni kezdtél, majd kinevettél.

A gyertyák fénye csendesen világít meg mindent.
Talán elmondja majd azt is, amit érzek?
Megmutatja, hogy én vagyok a legboldogabb ezen a földön, mikor veled lehetek?

A hó hullik, egyenest az égből.
A pelyhek a szerelmes szívünkre esnek.
Nekem kellene elsőként a karjaidba bújom, s elsőként elmondanom,
Hogy mindent szeretek benned?

Most már hallom a kívánságod,
Még az ég hangját is hallom.
Ma ismét ugyanazt kívánom majd,
Még ha rengeteg idő is telik el,
Azért fogok imádkozni, hogy szerelmünk változatlan maradjon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...