BESTie & Yoo Sae Yoon ~ Zzang Christmas [짱 크리스마스]




Nem szeretem ezt a karácsonyt,
Nem szeretem a havat!
Egy karácsony nélküled? Ki nem állhatom!
Magányos Karácsony...

Ma ismét szörnyen hideg van,
Már több mint két hónapja elmentél.
Miért hagytál itt ebben a hidegben?


Gyere vissza hozzám,
Veszek neked egy csinos kabátot!

Nem szeretem ezt a karácsonyt,
Nem szeretem a havat!
Egy karácsony nélküled? Ki nem állhatom!
Magányos Karácsony...

Egy szörnyen magányos karácsony,
Én egy szerettel telire vágyok!
Egy karácsony nélküled?
Kérlek gyere vissza!

Pelyhek hullanak az égből,
Miért ilyen boldog mindenki?
Mindegyikük olyan izgatott. (Milyen szórakoztató...)

Én pedig otthon maradok,
Hisz "nagy lenne a forgalom, ami idegesítő..."
Emlékszem, tavaly együtt korcsolyáztunk.

Nem szeretem ezt a karácsonyt,
Nem szeretem a havat!
Egy karácsony nélküled? Ki nem állhatom!
Magányos Karácsony...

Egy szörnyen magányos karácsony,
Én egy szeretteltelire vágyok!
Egy karácsony nélküled?
Kérlek gyere vissza!

Kivel vagy most? A belsőm reszket.
Még egy zacskó rámen sincs itthon,
De lusta vagyok elmenni.

Ölelj magadhoz, s maradj velem mindig,
Ez az este a szerelmünkről szól.

Egy szörnyen magányos karácsony,
Én egy szerettel telire vágyok!
Egy karácsony nélküled?
Kérlek gyere vissza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...