VIXX ~ Error





Nem tehettem semmit, így hát eldobtam mindent
Kitöröltem az összes érzelmem,
De téged, téged nem tudtalak,
(Engedj szabadon!)
Mert a szívem túl elesett.
(Engedj levegőhöz jutnom!)


Ha már így kell élnem, csak engedj levegőhöz jutnom!
Élnem kell, hát miért nem vagyok rá képes?
Azt mondtam, hogy "rendben van",
(Engedj szabadon!)
Hogy "Számomra így lesz a legjobb."
(Engedj levegőhöz jutnom!)

Féltem, hogy meg fogsz sebezni éles szavaiddal,
Csak levegőre van szükségem hogy túljuthassak ezen.

Gyáva voltam, még ha szerettem is volna kibírni mindent.

Az ujjaim között tartom a szívem,
S azt az életet kell választanom, mely a legjobb számomra.

Nem szeretném elengedni önmagam,
Nem akarom még jobban tönkretenni magam,
Ezek az emlékek akkor sem érnek véget, ha már minden lezárult.
Nem hiszem, hogy túl tudok lépni mindezen.

Végül, a szerelem egy hazugsággá válik, mit az egyetlen személynek mondunk, ki a legfontosabb.
Nézz hát rám, s engedd, hogy elfeledjelek,
Nézz rám tágra nyílt szemekkel.

Soha ne feledj el
Soha ne feledj el

A szívem ingadozott, s máris itt az út vége,
Miután meghoztam a döntésem, s vettem egy nagy levegőt, mélyen felsóhajtok.
Kitéplek a szívemből, ahogy némán kiáltok fel.
Kitörlöm az összes szemem előtt lebegő emléket,
Elégetem a közös pillanatokat, majd hagyom, hogy hamvaik az ég felé szálljanak.

Mikor újra láttalak, sírtam.
Valami tényleg tönkrement.
A szívem még mindig emlékszik rád,
(Engedj szabadon!)
Minden ugyanolyan...
(Engedj levegőt vennem!)

Nincs hová menekülnöm előled.

Csak fájdalmat fog okozni, ha beléd kapaszkodok,
Mindez már csak hazugságként él bennem,
Mégis, az arcod a szívembe véste magát,
S még jobban fáj, mint eddig valaha.

Azt hiszem, még jobban hiányzol,
Az hiszem, ez csak még veszélyesebb.

1 megjegyzés:

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...