Ulala Session ~ Those Who Are Crying Right Now [지금 우는 사람들]




Soha életemben nem voltam kapzsi,
Egyetlen hazugság nélkül éltem az életem,
De ha te elvetted tőlem az egyetlen személyt,
Kiért megtettem volna bármit, kit tényleg akartam,
Mihez kellene hát most kezdenem?


Mondd, miért kellene sírnom?
Mit vétettem, amiért ezt a kibírhatatlan büntetést érdemlem?

Tudod, hogy mennyire szerettem őt,
Mégis miért kellett elvenned őt tőlem?

Mikor nincsenek szavak, se emberek, kik megvígasztalhatnának,
Téged látlak ebben a sötétségben.

Most, hogy tényleg érzem a fájdalmat,
Képes vagyok megérteni azokat, kik sírnak.
Mindannyian a világ legfájdalmasabb pillanatait éljük meg.

Mondd, miért kellene sírnom?
Mit vétettem, amiért ezt a kibírhatatlan büntetést érdemlem?

Tudod, hogy mennyire szerettem őt,
Mégis miért kellett elvenned őt tőlem?

Most pedig mondd el, miért?
Miért kell ezt a fájdalmat éreznem?
Minél jobban szeretünk valakit,
Annál fájdalmasabb a búcsú?

Azok, kik most sírnak,
Mindegyiküket szeretném magamhoz ölelni,
Együtt sírva az emlékeink felett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...