MC MONG [MC 몽] ~ Miss Me Or Diss Me [내가 그리웠니]



(Bármit is mondanak, ez a dal is zseniális.)
Tettem egy nagy kerülőt a házad előtt,
Elkerülve az embereket, a sikátorokban bújkálva.
Hiányoznak az emberek...
Hiányoztam, vagy te is ítélkezel felettem?

Hiányoztam, vagy elítélsz?
Az életem tényleg mérgező, ez egy bűntetés?
Túl korán ébredtem fel az álmomból,
Rájöttem, hogy senki sem fog szeretni.


Késő bánat...
A régi szokásokat nehéz elhagyni? Már mindegy, vége.
Képes vagy bízni ebben a haldokló érzésben?

Már akkor sem tudok sírni, ha szomorú vagyok,
Már megjátszani sem tudom, hogy igazi férfi vagyok.
A szél elsodorta a magas tornyokat,
Míg én a szobámba bújtam.

A világom fájdalom által megszínezett,
Így látok mindent.
Még ha 1000-ből 999 ember el is hagy,
Nekem csak rád van szükségem.

Megbántasz, gyűlölsz,
Tehát te is elítélsz?
Mint egy szeles reggel,
Hozzászoktam a mához,
Hozzászoktam a szomorúsághoz.

Szeretsz engem, akarsz engem,
De elítélsz.
Hozzászoktam a könnyekhez,
Hozzászoktam a szomorúsághoz.

Egy szó nélkül tűnsz el,
Egyedül hagysz a kétségbeeséssel.
Elfordultál, s elfeledted a szerelmünket is,
Még leplezni is alig leplezed,
Megsebzed a szívem.

Én dobtam el mindent,
Vagy engem dobtak el?
Ebben a zavaros helyzetben, elhagytál,
Lyukat ütöttél a szívembe.

Olyanok vagyunk, mint a virágok,
Virágok, melyek gyönyörű búcsút intenek.
Virágok, virágok, mikor gyönyörű búcsút intenek.

Nevetnem kellene azon, ahogy élek?
El kellene engednem téged, hogy meggyógyulhassak, s felébredjek?
Lassan kiürítem a poharam.

Megbántasz, gyűlölsz,
Tehát te is elítélsz?
Mint egy szeles reggel,
Hozzászoktam a mához, hozzászoktam a szomorúsághoz.

Szeretsz engem, akarsz engem,
De elítélsz.
Hozzászoktam a könnyekhez, hozzászoktam a szomorúsághoz.

Hiányoztam, vagy te is ítélkezel felettem?
(Fájdalmat okozol, gyűlölsz, tehát te is elítélsz.)

Hiányoztam, vagy te is ítélkezel felettem?
Az életem tényleg mérgező, vagy minden csak a pénzről szólt?

Hiányoztam, vagy te is ítélkezel felettem?
(Szeretsz, akarsz engem, mégis elítélsz.)

Kérlek, kérlek
(Hiányoztam, vagy te is ítélkezel felettem?)

Hiányoztam, vagy te is ítélkezel felettem?(Szeress!)
El kellene engednem téged, hogy meggyógyulhassak, s felébredjek?
Lassan kiürítem a poharam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...