Laboum [라붐 ] ~ What Are You Gonna Do? [어떡할래]




Ha túl sokat játszadozol, el foglak kapni.
Tudod miről beszélek! (Mihez kezdesz?)
Úgy teszek, mintha mit sem sejtenék.
Hát nem érted?

(Ne hagyj el!)
Elhagysz érte.
(Mit tegyek?)
Mit tehetek?
(Mondj el mindent!)


Mihez kezdjek a sajgó szívemmel?
Mihez kezdjek, ha lassan összeolok?
A szavaid, miket a fülembe suttogtál, hazugságok voltak.
Mit fogsz tenni?

Nem tudom elhinni!
Kiürült a fejem.
Mit gondotál?
El fogsz hagyni?

"Elfoglalt vagy."
"Beteg vagy."
Milyen tipikus kifogások.
Már több hétvégét is nélküled töltöttem.

(Ne hazudj!)
Nem kellett volna, de követtelek.
(Ne törd össze a szívem!)
Mihez kezdjek?
(Mondd el!)

Próbáltam vitatkozni veled,
De még csak mérges sem voltam.
Talán már megszoktam.
Mondd hát el, mit érzel.
Mindaz amit mondtál, hazugság volt.
Talán csak elrejted a szerelmed?
Vagy nem is szeretsz...

Mihez kezdjek a sajgó szívemmel?
Mihez kezdjek, ha lassan összeolok?
A szavaid, miket a fülembe suttogtál, hazugságok voltak.
Mit fogsz tenni?

Nem tudom elhinni!
Kiürült a fejem.
Mit gondotál?
El fogsz hagyni?

Figyelmen kívül kellene hagynom mindezt?
El kellene fordulnom, s elfeledni mindent?
Mondd, hogy nem tettél semmit!
Mondd, hogy csak félreértettem!

Mihez kezdjek a sajgó szívemmel?
Mihez kezdjek, ha lassan összeolok?

Szeretnék visszatérni a kezdetekhez,
Szeretnék visszatérni oda, mikor még nem tudtam semmit.
Mit teszel, ha azt mondom, nem érdekel?
Mint fogsz tenni?

Még nem tudlak elengedni,
Szánalmas, de nem megy.
Ez az utolsó esélyed,
Nem bocsátok meg többször, viszlát!
Mit fogsz tenni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...