HELLOVENUS [헬로비너스] - Sticky Sticky [끈적끈적]




Ennyire bájos vagyok?
Tényleg ennyire szexi vagyok?
Csak rád pillantok, te pedig máris boldog vagy.
Le sem tudod venni rólam a szemed,
A forró pillantásod megdobogtatja a szívem.

Fogd meg a kezem, dúdolj velem,
Súgd a fülembe, hogy szeretsz!


Ragadós, ragadós, kockázatos, kockázatos
Szeretnélek magamhoz ölelni,
Szeretném, ha ma este mellettem lennél.
Ragadós, ragadós, szikrázó, szirkázó
Szeretnél velem jönni?
Kapj el ma este!

Érd el, hogy elakadjon a lélegzetem,
Kápráztass el!
Az arcom elvörösödik, a pajkos kezeid kutakodnak...
Az édes szavaid akár a csokoládé...
A szívem olyan, akár a szétolvadt cukor a kezeid között, ragadós, ragadós.

Fogd meg a kezem, dúdolj velem,
Súgd a fülembe, hogy szeretsz!

Ragadós, ragadós, kockázatos, kockázatos
Szeretnélek magamhoz ölelni,
Szeretném, ha ma este mellettem lennél.
Ragadós, ragadós, szikrázó, szirkázó
Szeretnél velem jönni?
Kapj el ma este!

Szerelmes vagyok,
Őrülten beléd szerettem, nem menekülhetek.
Ölelj szorosan, suttogj édes szavakat,
Legyen minden ragacsos,
Ez a mi esténk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...