AOA ~ Time [Like a Cat]





Hiába nyitottam ki a szemem,
Az éjszaka sötétje mág mélyebb lett.
Megmostam az arcom, majd a tükörbe pillantottam,
A szemeim feldagadtak, arcomon pedig egy keserű mosoly jelent meg.


Bekapcsolom a tévét, bár nem figyelek igazán,
Anélkül, hogy észrevenném, nevetni kezdek,
De a könnyek még mindig a szememben ülnek.

A helyek, ahová veled mentem
A helyek, ahol veled sétáltam
Minden annyira éles,
Minden ugyanolyan.

A dolgok, miket veled néztem
A dolgok, miket veled hallgattam
Mindenre tisztán emlékszem, mintha csak tegnap lett volna.
Szörnyen fáj.

Az idő egyre csak telik,
Miért nem fogathatom vissza?
Az idő egyre csak telik,
Nem térnél vissza?
Tényleg szenvedek...
A szívem elkeseredett, én pedig sírok.
Egyre messzebbre sodródunk egymástól,
Ahogy az idő egyre csak telik.

Az óra gond nélkül ketyeg,
S tudom, soha nem térsz már vissza.
Most már minden hiábavaló,
Kicsit sem vicces.

A helyek, ahová veled mentem
A helyek, ahol veled sétáltam
Minden annyira éles,
Minden ugyanolyan.

A dolgok, miket veled néztem
A dolgok, miket veled hallgattam
Mindenre tisztán emlékszem, mintha csak tegnap lett volna.
Szörnyen fáj.

Az idő egyre csak telik,
Miért nem fogathatom vissza?
Az idő egyre csak telik,
Nem térnél vissza?
Tényleg szenvedek...
A szívem elkeseredett, én pedig sírok.
Egyre messzebbre sodródunk egymástól,
Ahogy az idő egyre csak telik.

Soha nem foglak elfeledni,
Oh, oh,
Az idő megy tovább...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...