AoA ~ Like a Cat [사뿐사뿐] | [Like a Cat]




Azt mondod, soha nem láttál még olyan lányt, mint amilyen én vagyok
Hogy, az első pillanatban éreztél valamit irántam,
Hogy jobban ragyogtam, mint bárki más.

Felém fordultál, s rám pillantottál,
A tekinteted megtelt velem.
Ahogy hezitálsz, ahogy megválogatod a szavaidat, nagyon édes.


A napfény rám ragyog, akár a reflektorok.
Csak én járok a fejedben...

Még ha álmaidban is csak engem fogsz látni,
Ne aggódj, gyere ide!

Melléd lopakodok, akár a macska,
Felkapok egy rózsát, megleplek vele.
Melléd lopakodok, mikor alszol
Óvatosan megölellek, megleplek vele.

Lalalalala
Remek vagyok, szexi, üdítő, szárnyalok!
Lalalalalala
Remek vagyok, szexi, üdítő, szárnyalok!

Melléd akarok lopakodni, akár egy macska,
Ma este, anélkül, hogy bárki tudná.
Lágy csókot lehelek az ajkadra, miközben mélyen alszol.

Te és én, ezen az édes éjen,
Öleljük egymást, szorosan.
Te egy farkas, én pedig a te édes cicád.

A napfény rám ragyog, akár a reflektorok.
Csak én járok a fejedben...

Még ha álmaidban is csak engem fogsz látni,
Ne aggódj, gyere ide!

Melléd lopakodok, akár a macska,
Felkapok egy rózsát, megleplek vele.
Melléd lopakodok, mikor alszol
Óvatosan megölellek, megleplek vele.

Lalalalala
Remek vagyok, szexi, üdítő, szárnyalok!
Lalalalalala
Remek vagyok, szexi, üdítő, szárnyalok!

Együtt szárnyalunk, ölelj hát szorosabban.
Így megérinthetjük a Holdat, a felhőket.

A reszkető szívem könnyedén száll a magasba.
Oh, beszélj hozzám, oh vezess engem.
Adj ma este egy csókot!

Lalalalala
Remek vagyok, szexi, üdítő, szárnyalok!
Lalalalalala
Remek vagyok, szexi, üdítő, szárnyalok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...