WINGS ~ Hair Short



Magabiztosan léptem ki az ajtón,
A bár tetejére dobtam a ragyogó táskám, arra várakozva, hogy én jöjjek.
Miért gondolok még mindig rád?
Rövidre vágtam a hajam, ahogy a sztárok.
Csinos lett, nem?
Nem fogom megbánni, ugye?


"Szakítottál valakivel?" Oh nem!
"Sírsz?" Én nem!
Miért kérdezgeted ezeket?
Ez csak egy kis változatosság.

Rövidre vágom a hajam,
Rövidre vágom a hajam,
S nem azért, mert szakítottam.
Egyébként sem szoktam sírni,
Azért tettem, mert csinosnak találom.

Rövidre vágom a hajam,
Rövidre vágom a hajam,
S nem azért, mert szakítottam.
Egyébként sem szoktam sírni,
Azért tettem, mert csinosnak találom.

Unni, beszéljünk valami másról!
De ne maradjunk csendben,
A röpke csend mindig Őt juttatja eszembe.

"Szakítottál valakivel?" Oh nem!
"Sírsz?" Én nem!
Miért kérdezgeted ezeket?
Ez csak egy kis változatosság.

Rövidre vágom a hajam,
Rövidre vágom a hajam,
S nem azért, mert szakítottam.
Egyébként sem szoktam sírni,
Azért tettem, mert csinosnak találom.

Miért ilyen csúf az arcom a tükörben?
Szeretném levágni minél hamarabb,
Szeretnék ujjá születni.
Rövidre vágom a hajam,
Rövidre, rövidre

"Szakítottál valakivel?" Oh nem!
"Sírsz?" Én nem!
Miért kérdezgeted ezeket?
Ez csak egy kis változatosság.

Rövidre vágom a hajam,
Rövidre vágom a hajam,
S nem azért, mert szakítottam.
Egyébként sem szoktam sírni,
Azért tettem, mert csinosnak találom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...