SPEED ~ Don't Tease Me! [놀리러 간다] | [Look At Me Now]



Most meg foglak kínozni egy kicsit.
Az idegeidre fogok menni!
Azt mondtad, nincs még egy hozzám fogható,
Mégis belém tapostál, majd elhagytál.
Tarts egy kis szünetet, s hallgasd meg ezt a dalt!
A tenyeremen hordoztalak, de most megkínozlak egy kicsit.


Lássuk, most mihez fogsz kezdeni,
Nem hagyok időt a menekülésre.
Ha ebben az ütemben haladsz,
Nem fogsz messzire jutni.
Nézz rám, teljesen megváltoztam,
Egyszerűen mondd el, hogy rosszul vagy tőlem...
Én pedig...

Megkínozlak egy kicsit...
Megkínozlak egy kicsit...
Ideges vagy, igaz?
Ideges vagy, igaz?

Ideges vagy, igaz?
Kétszeresen fizetem vissza...
Látom ahogy összeszorítod az ajkaidat, melyekkel azt mondtad szeretsz.
Miután elszenvedtem tőled az ütést, elmentem szórakozni, majd ettem egy jót...de most más a helyzet.
Mindegy mennyit könyörögsz, nem válaszolok.
Siess és menekülj, ezzel a tempóval nem jutsz messze.
Már nem az vagyok, ki rég voltam.
Nézz rám, teljesen megváltoztam.
Mondd ki, hogy rosszul vagy tőlem
Én pedig...

Megkínozlak egy kicsit...

Most elmondom, hogy kitöröltem azt az énem, amit ismertél.
Csak te voltál számomra, de már nincs szükségem rád,
Egy kicsit megkínozlak.
Ideges lettél igaz?

Most te vagy a soros, hogy élvezd a fájdalmat,
Még akkor is, ha emiatt teljesen elveszítelek.
Mindegy mit teszel, el foglak kapni.
Már nem az vagyok, akit ismertél.

Megkínozlak egy kicsit...
Ideges vagy, igaz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...