Shin Hyesung [Shinhwa] ~ EX-MIND




Ma valahogy nagyon furcsa vagy,
Az világos, hogy panaszkodsz...
Régen folyton mosolyogtál, de ma, egy kis ördög vagy
Teljesen felforgatsz, mit tegyek?
Miért csinálod ezt?
A szívem összezavarodott.

Mondd hát, mit akarsz?
Időnként összezavar a szerelmed
Őrült vagyok, ez őrület.
Még ha gyűlöllek is, nem tudom tiszta szívből tenni
Beléd szerettem, mihez kezdjek?


Bocsáss meg a veszekedésekért, melyek még csak nem is voltak jelentősek,
Az arcod azt mondja, minden rendben, a hangod megértő
De mikor már lenyugodnék, ismét mérges leszel
Olyan hamar felhúzod magad, hogy nem tudok kiigazodni rajtad.
Mi a baj? Bármit is mondok, te kiforgatod a szavaimat.

Nem értelek, szerelmem.
Megőrülök ettől a kettősségtől
Semmit sem változtat meg, bármit is mondok
Ne tesztelj tovább!

Minden este a fülembe suttogtál,
Annyira kedves és édes voltál
De most, hol van az a lány?

Azt mondod, minden rendben, de az arckifejezésed más sugall
Elkerülöd a tekintetem, tudom, mérges vagy
De a szívem elrabolta a mosolyod
Könnybarázdák nyoma az arcodon,
Mi történt a boldog barátnőmmel?
Hiányzik az az arc, mikor láthatom újra?
Olvasol a gondolataimban? Ne játszadozz!
Nem tetszik ez a fajta szerelmi játék!

Mondd hát, mit akarsz?
Időnként összezavar a szerelmed
Őrült vagyok, ez őrület.
Még ha gyűlöllek is, nem tudom tiszta szívből tenni
Beléd szerettem, mihez kezdjek?

Nem értesz? Szeretsz vagy sem?
Az érzéseim fel-le hullámoznak,
Lassan elhagy az erőm, s üres tekintettel járok fel-s alá
Elrejtem a fájdalmam, mely túl nagyra nőtt,
Én is sokszor lettem ideges, de összezártam ajkaimat,
Most a múltbéli, kedves barátnőmet kutatom,
Hiányzol, nem tudnál hazajönni?
Az kedvességed, a melegséged...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...