Roy Kim ~ Now I Know [ 잘 있나요 그대 ] | HOME



Egy felhő sincs az égen,
Te hogy vagy?
Itt ügyetlenkedek ezen a rázkódó buszon,
Te hol vagy?


Nem szerettem a hideg teleket, szerettem volna felmelegedni.
Nem szerettem a forró nyarakat,
szerettem volna lehűlni.
Miért nem értékelem azt, amim van?
Miért nem tudom, mennyire értékes?

Egy cseppnyi szikrázó érzés sincs a fellibbenő szélben,
Te hogy vagy?
A telefonom soha nem csörög,
Te hol vagy?

Gyűlöltem iskolába járni, mikor fiatal voltam, most pedig legszívesebben visszamennék.
Miért van, hogy az emberek soha nem értékelik azt, amijük van?
Miért nem tudják, mennyire értékes is az?

Csak akkor vesszük észre mikor már elveszett.
Most már tudom, mik is a fontos dolgok.
Azután, hogy elveszítettem mindent, miután elvesztettelek Téged,
Most értettem meg, mennyire szerettelek.

Egy felhő sincs az égen,
Te hogy vagy?
Itt ügyetlenkedek ezen a rázkódó buszon,
Te hol vagy?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...