Raina [After Shool] & Kanto [TROY] ~ You End, And Me [장난인거 알아]



Egy kicsit elidőztem a vasútállomás előtt,
Valahogy rossz érzésem van.
Egész éjjel forgolódtam, nem aludtam semmit,
Ha ez így folytatódik, nem hiszem, hogy rád tudnék mosolyogni.


(Hello?)
Kiléptem a szobámból, már úton vagyok.
Várj egy kicsit, mindjárt ott leszek, nincs forgalom!
Mi? Mit fogunk csinálni? Találkozzunk!
A mai nap különleges, ma el fogom mondani.
A mai az utolsó nap, hogy találkozunk.
Miért ilyen hirtelen? Nem, sokat gondolkoztam már ezen.
A szerelmünk lángolt, de most már boldogtalan vagyok.
A mézédes idők véget értek.
Mostantól egyedül állsz majd az esőben.

Tudom, hogy viccelsz, jól ismerlek!
Nem vagy ilyen! (Kegyetlen, kőszívű)
Bolond vagy, egyre nehezebb lesz elviselni.
Ne szórakozz, egyre idegesebb leszek, fejezd be!

Miért vagy ilyen idegesítő?
Rosszul vagyok a viselkedésedtől!
Nem viccelek, hagyj békén!
Nincs erőm, hogy elkapjalak, ha elesel.
A testem melletted van, de a szívem már nem.
Ahogy telik az idő, egyre jobban fuldoklom.
Lassanként, melletted valami olyanná váltam, mit gyűlölök.
Minden nap ezt érzem, szakítsunk hát!

Gondold át még egyszer!
Hogy szakíthatnék veled?

Nem, vége.
Úgy tettem, mintha szerettelek volna, s mintha törődtem volna veled,
De már egy emlékem sincs.

Mit mondtál?
Kegyetlen vagy, nem bírom elviselni, ezt az egyoldalú érzést.
Hogy tudsz ilyen kegyetlenül elfordulni tőlem?

Várj! (Mi?)
Viccelsz, igaz? (Nem.)
Nézz rám, figyelj!
Már mindent elmondtam, amit akartam,
Nincs mit hallanom kellene.
Végeztünk, nincs szükség arra, hogy találkozzunk.

Kérlek! Komolyan gondolod? (Vége)
Te vagy a mindenem! A szívem pont úgy reszket, mint az első alkalommal.
Mit tegyek, ha eljön a holnap?

Mondd, hogy csak viccelsz, kérlek ne tedd ezt!
Jobban igyekszem majd! (Annyira fáj, annyira szomorú)
Beszéljünk holnap újra, rendben?
Azt hiszem ezt egyre nehezebb lesz elviselni.
ne hazudj! Gyere vissza, s beszélj őszintén!

Egy ideig a vasútállomás előtt álltam.
Rossz érzésem van.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...