Đông Nhi ~ Boi Roi



A szerelmünk lassan véget ér,
Nem merem megnyitni a szívem,
Félek, hogy minden tovaszáll, ahogy a felhők az égen.

Egy álmot adtál nekem,
"Mindig együtt leszünk"
Kérlek, ne hagyj magamra!


A napok egyre múlnak, én pedig egyre jobban rettegek.
Ezernyi gondolat cikázik a fejemben,
Hol vagy? Hol vagy most?

Egyre jobban megzavarodok,
De elrejtem az aggodalmam,
Nem törődtem veled eléggé?
Nem vágyakoztam eléggé?
Szakítani fogunk?
Oh, ne, ne

A szerelemnek édesnek kellene lennie
Nekem mindössze egy vállra van szükségem, mire támaszkodhatok.
Nagyon boldognak kéne lennem,
De ha rád gondolok, aggodalom tölti meg a szívem.
A könnyeim sorra hullanak,
Kérlek ne hagyj magamra!

A szemeimet törölgetem,
Várok, hátha meghallom a hangod:
"Szeretlek, te is hiányzol kedvesem"

Egyre jobban összezavarodok,
De elrejtem aggodalmam.
Naivan azt hittem el tudlak feledni
Nem akarok emlékezni rád.
Oh, nem, nem

De csak téged szeretlek,
Szeretném látni ragyogó mosolyod,
Nincs másra szükségem, hogy boldog legyek.

Szeretném, hogy örökre engem szeress
De nem vagyok boldog, s elrejtőzök
Kérlek na hagyj magamra!

Mikor megfogtad a kezem, s lágyan a szemembe néztél,
A szívem megtelt melegséggel.
Ahogy szorosan megöleltelek, tudtad
Ennyit szerettem volna mondani:
Ne hagyj magamra!

2 megjegyzés:

  1. Valóban nem szoktam vietnámi zenét hallgatni de most már rászoktam.
    Köszönöm, hogy rálelhettem és megismerhettem ezt a csodálatos énekesnőt.
    Az egyik kisérő zenekara is említésre méltók a Hello Yellow. -béla-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon ürölök, ha megtetszett! Már megérte bemutatni az oldalon! Valóban nagyon tehetséges a hölgy és megérdemli a figyelmet! :) Ó, ennek utána fogok nézni, köszönöm a tippet! :)

      Törlés

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...