Nam YoungJoo ~Because I’m Soft-Hearted And Nice [여리고 착해서]




Nézz rám, ismét úgy hullanak a könnyeim, mint az eső
Az idő múltával egyre magányosabbá válok
Félek a mosolyoktól, mikkel szembe kell néznem
Még akkor is csak magányosabbá válok, mikor a karjaidban tartasz

A szívem sajog,
Annyira fáj, hogy könnyekre fakadok


A szívem megsérül,
Hisz kedves s lágyszívű vagyok,
Hisz félek a szerelemtől.
Megpróbálom elkerülni, tudni sem akarok róla,
Mert kedves s lágyszívű vagyok,
Az egész szívem megnyitnám...
"Ölelj hát meg, hisz szeretlek."

A perverz pillantásod s sötét szíved kúszik végig rajtam,
Igazából, nagyobb veszélyben vagyok, mint bárki más.
"Kérlek ölelj meg, kérlek gyűlölj!"
Kérlek öleld magadhoz a szívem, csak ma este!
A szívem sajog,
Annyira fáj, hogy könnyekre fakadok

A szívem megsérül,
Hisz kedves s lágyszívű vagyok,
Hisz félek a szerelemtől.
Megpróbálom elkerülni, tudni sem akarok róla,
Mert kedves s lágyszívű vagyok,
Az egész szívem megnyitnám...
"Ölelj hát meg, hisz szeretlek."

Kérlek öleld magadhoz a szívem!
Elraboltad a szívem, mit tehetnék?
Elraboltad, oh ne...
Nézz a szemembe, s csókolj meg!
Ma este, csak ma, mindenem odaadom.
Hisz, bízom benned...

A szívem sajog,
Annyira fáj, hogy könnyekre fakadok

A szívem megsérül,
Hisz kedves s lágyszívű vagyok,
Hisz félek a szerelemtől.
Megpróbálom elkerülni, tudni sem akarok róla,
Mert kedves s lágyszívű vagyok,
Az egész szívem megnyitnám...
"Ölelj hát meg, hisz szeretlek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...