Juniel ~ I Think I'm in Love



Reggel a kávé illatára ébredni,
Mintha csak édes álomból ébredtem volna,
Így kezdem a napom.

Hirtelen a szívem verdesni kezd,
Hisz a Te rövidke üzeneted ébresztett


Ez a reszketés édesebb mint a mojito
Frissítőbb, mint a citrom,
Ez a kezdet, a szerelem kezdetét veszi

Azért szeretsz, mert csinos vagyok?
Vagy azért vagyok csinos, mert szeretsz?
Ahogy a tükör előtt dúdolok,
A szívem egyre izgatottabb lesz.
Most hogy kellene szólítanom téged?
Nem lenne túl sok a baby?
Szeretném kiönteni a szívem az egész világnak,
Ez a kezdet, terjesszétek a pletykát:
Azt hiszem szerelembe estem!

Ez lesz az a nap, mikor megcsókollak,
Lassan képzelegni kezdek,
Az érzéseim a magas égig érnek!

Te védesz meg, akár egy őrangyal,
Mint a szellem a palackban,
Ez a kezdet, a szerelem virágozni kezd.

Azért szeretsz, mert csinos vagyok?
Vagy azért vagyok csinos, mert szeretsz?
Ahogy a tükör előtt dúdolok,
A szívem egyre izgatottabb lesz.
Most hogy kellene szólítanom téged?
Nem lenne túl sok a baby?
Szeretném kiönteni a szívem az egész világnak,
Ez a kezdet, terjesszétek a pletykát:
Azt hiszem szerelembe estem!

Maradj velem!
Ismered a szívem, ne habozz hát,
Ragadd meg a kezem!

Mindenki ilyen, mikor szerelembe esik?
Azt hiszem mindenki megszépül, ha szerelmes lesz.
Ha a tegnap esti vallomásodra gondolok,
A szívem egyre izgatottabb lesz.
Most hogy kellene szólítanom téged?
Nem lenne túl sok a baby?
Szeretném kiönteni a szívem az egész világnak,
Ez a kezdet, terjesszétek a pletykát:
Azt hiszem szerelembe estem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...