Gavy NJ ~ Pitiful [딱해]



Még én is látom, mennyire szánalmas vagy
Bárki láthatja, hogy sokkal jobb vagy nálam
Mindent megpróbáltunk, mindent
Fejezd be a sírást!

Miért vagy ennyire bolond módon kedves?
Ne tedd!
Menj randevúzni másokkal,
Valaki olyannal, ki csak téged lát, s szeret.


Nagyon gyorsan ideges lettem, s lenéztelek
Mérges lettem rád, majd egyedül hagytalak
Még ha jó hangulatban is voltam, egyetlen szavad véget vetett neki
Még a születésnapodon sem tudtál elérni,
Figyelmen kívül hagytam az egy éves évfordulónkat
( Majd hívlak, most elfoglalt vagyok)
Mindig ugyanaz.

Még én is látom, mennyire szánalmas vagy
Bárki láthatja, hogy sokkal jobb vagy nálam
Mindent megpróbáltunk, mindent
Fejezd be a sírást!

Miért vagy ennyire bolond módon kedves?
Fejezd be!
Randevúzz másokkal is,
Egy olyan személlyel, ki csak téged lát, s szeret

Pletykákat hallottam rólad s arról a személyről, kivel abban a kávézóban voltál,
Szeretném most azonnal elfeledni,
Biztos vagy benne, hogy jól cselekszel?
Miután találkoztál vele, nem nevettél többé.
Szomorú voltál, s csak sírtál.
Találnod kellene valakit, ki odanyújtja a zsebkendőjét, ha könnyeid hullatod.

Oh, kedvesem, ez annyira szánalmas.
Abból, amit én látok, sokkal jobb vagy Nála.
Szomorú, hogy csak őt látod.
Nézz a tükörbe, nagyon csinos vagy,
Annyira, hogy bűntudatot kellene éreznie, amiért rád pillant.
Nem hiszem, hogy érted, így elmondom az igazat.
Túl sokáig szenvedtél, ideje hogy találj egy igaz szerelmet.

Még én is látom, mennyire szánalmas vagy
Bárki láthatja, hogy sokkal jobb vagy nálam
Mindent megpróbáltunk, mindent
Fejezd be a sírást!

Miért vagy ennyire bolond módon kedves?
Fejezd be!
Randevúzz másokkal is,
Egy olyan személlyel, ki csak téged lát, s szeret

Most pedig örökre elbúcsúzok,
Be kell fejeznem, mielőtt még nagyobb fájdalmat okozok
Miért, miért, miért?
Csinosabb vagy, mint bárki más.

Ne viselkedj így, a világ fele férfiakból áll!
Itt egy új kezdet, minden rendben lesz
Miért nem találkozol senki mással?
Miért nem vagy rá képes?
Jogod van ahhoz, hogy szeretve érezd magad,
Találkozz hát valaki olyannal, ki csak téged lát, s szeret.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...