Davichi ~ The Opposite Of Break Up [이별의 반대 말] | [Amaranth]




Hová mentél?
Túl késő van, hogy visszatérj.
Gondolsz rám egy percre is?
Már teljesen elfeledtél?

Sajnálom, hogy semmit sem tettem érted.
Azt hiszem mindent rád hagytam.
Még annyit sem mondtam, hogy köszönöm, vagy, hogy szeretlek.
Mindig másnapra halasztottam, s végül semmit sem tettem.

Talán így kell lennie,
A szerelem olyan dolog, mit csak akkor értesz meg, mikor elveszítetted.
Most a helyed üresen néz vissza rám,
Soha nem tudtam, hogy ez az üresség ilyen széles, tátongó lyuk lesz.

Szeretnék visszatérni a szerelemhez,
Nem voltam képes arra, hogy boldoggá tegyelek,
De most már mindegy mennyire akarom,
Nem mehetek vissza az időben

Talán így kell lennie,
Az elváláskor nyer jelentést a szerelem.
Tudod, hogy még mindig mennyire szeretlek?
Túl sok dologgal szembesített a szakításunk.

Talán így kell lennie,
Most már bánhatom, túl késő.
A szerelmem mindössze könnyekben testesül meg,
Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire fájhat.

Soha nem gondoltam volna, hogy ennyi könnyel jár majd...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...