TTS ~ Only U [Holler]



A lágy hangod cseng a fülemben
Mindegy, hogy a szemeim csukva vagy nyitva vannak, csak téged látlak
Ahogy tekintetünk találkozik, a forró ölelésedben tartasz
Adj még egy csókot, csak még egyet, suttogj a fülembe!


Mosolyra fakaszt a mosolyod
Elfeledteted az összes félelmem
Levegőhöz juttatsz

Te vagy minden, amit kerestem
Képes vagy megvédeni?
Abban pillanatban, mikor veled vagyok, érzem a szerelmed, még akkor is ha a múlt félelmei előtörnek
El fogom mondani, hogy a szívem csak érted dobog

Érted, érted, csak érted

Még ha mellettem is ülsz, hiányzol
A szívem még jobban szeret, mint én magam,tudtad ezt?
Még több időt szeretnék veled tölteni
Kérlek csak még egy napot légy velem, csak még egy napot, ne engedj el!
A szemeim csak téged látnak, az ajkaim csak téged szólítanak, csak rád várok.

(Mondd el most) Érezni akarom az édes illatod
(Ölelj most) A szívembe szeretnélek vésni
(Mutasd meg most) Még ha ebben a pillanatban nincs is olyan, hogy öröklét, a szerelmem csak a tiéd
Még ha a múlt elfedett fájdalmai vissza is térnek, maradj mellettem

Te vagy minden, amit kerestem
Képes vagy megvédeni?
Abban pillanatban, mikor veled vagyok, érzem a szerelmed, még akkor is ha a múlt félelmei előtörnek
El fogom mondani, hogy a szívem csak érted dobog

Érted, érted, csak érted

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...