TTS ~ Adrenalin [아드레날린] | [Holler]



Mi ez az érzés?
Én vagyok az egyetlen, aki nem érti?
Egy teljesen új világ kapujában állok,
A szívem megtréfál, ez egy illúzió, melyet Cupidónak hívnak
S bár nincs olyan, hogy örökkévalóság,
De a szemeim bedőlnek ennek a csapdának


(A szemeim) csak téged látnak
(A lélegzetem) felgyorsul
(A testem) nem hallgat a szívemre
Zuhanok, egyre jobban megszeretlek

Azért vagy különleges, mert te vagy számomra az adrenalin
Oh kedvesem, egyre jobban magadhoz láncolsz,
Várj, csak téged látlak!
Titokzatos vagy, te vagy az adrenalin számomra
Annyira jó érzés, hogy nem tudom megállítani, függővé váltam
Zuhanok, egyre jobban beléd szeretek

Adrenalin, adrenalin

Te vagy a fénysugár, a szemeim mintha távcsővé váltak volna, csak téged látnak
A többi srácot észre sem veszem, te pedig egyre nagyobbra nősz
Mint Newton almája, a gravitáció titkos teóriája
Egyre jobban magadhoz láncolsz, a világom körülötted forog

Akarlak (úgy érzem, becsaptak)
Semmi sem fog változni, ez tényleg komoly
Az érzéseimnek itt kéne véget érniük, hisz mikor kinyitom a szemem, talán egy új holnapra ébredek
Te csak a képzeletem szüleménye vagy, kit én magam hoztam létre
De ebben a percben, csak te létezel
Még ha a Nap eltűnik, s az éj el is érkezik

Adrenalin, adrenalin, adrenalin


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...