Team B ~ Climax



Reni kérésére :)
Éjszaka megjelentél álmomban,
Olyan idősnek néztél ki, hogy nem ismertelek fel.
Félek, ez válik majd a valóságunkká
De ígéretet tettünk, egymást ölelve, nem igaz?
Hogy létrehozok számodra egy otthont, te pedig várni fogsz rám, igaz?
Hogy lehet, hogy egyre szebb leszel, még ha öregszel is?

Annyira, hogy talán meg sem ismerlek többé, téged, pajkos édesanyám.
Őrülten hiányzol, mégis ez egy olyan szeretet, mit még nem veszek észre.
Büszkén lépdelsz, s hajtogatod :" Ő az én büszkeségem!"
A fénykép, min rám mosolyogsz kettéhasítja a fájdalmam.
Te váltál az álmommá, ahogy azt kérdezted :
"Mikor jössz vissza? Hiszen üdvözölnöm kell azt, ki a legértékesebb számomra."

Remélem, ma este visszontlátjuk a lépéseinket, miket magunk mögött hagytunk.
Ahogy ez a pillanat, miért annyit küzdöttünk, véget ér
Nincs határ, elérhetjük az eget!

Ma este, értem, ki egyszer látott egy álmot, hajíts el mindent.
Ahogy ez a pillanat, miért annyit küzdöttünk, véget ér,
Nincs határ, elérhetjük az eget!

Három éven át rohantam mezítláb,
Olyan fiatal voltam...
Talán komolyan sem gondolt búcsút véve a családomtól és a barátoktól.
Annyit mondtam : "Bízz bennem, biztosan sikeres leszek!"
De nem csak egyedül, hanem öt másik ember életével összefonódva.
Folyton lehetőségek után kutattam, miket a vállamon cipeltem,
Míg nem volt más választásom, mint elviselni a nyomást és a kudarcokat.
Most pedig szeretném látni a jövő fényét, ígéretét.
Isten megkérdezi, hogy nem fogom-e megbánni, én pedig hezitálás nélkül felelek:
"Miért kellene megbánnom?"
Megfogadom, hogy nem lesz következő alkalom,
Meg fogom mutatni, hogy én más vagyok, mint a többiek!

Még ha ez a pillanat is az utolsó számomra,
Megbánás nélkül fogom énekelni e dalt.
Ma éjszaka szárnyra kapunk.

Remélem, ma este viszontlátjuk a lépéseinket, miket magunk mögött hagytunk.
Ahogy ez a pillanat, miért annyit küzdöttünk, véget ér
Nincs határ, elérhetjük az eget

Ma, értem, ki egyszer látott egy álmot, hajíts el mindent.
Ahogy ez a pillanat, miért annyit küzdöttünk, véget ér,
Nincs határ, elérhetjük az eget

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...