Shin Seung Hun ~ I Believe




Hiszem, hogy ez nem a búcsú, még akkor sem, ha nem vagy itt, velem
Hiszem, hogy csak kicsit sokáig tart, míg rálelsz a hazavezető útra.
Magamhoz ölelem az összes emlékünket
Még ha annyira fáj is, hogy könnyekre fakaszt.


Remélem, te nem hullatsz annyi könnyet, mint én.
Szeretném, ha könnyek nélkül tudnál elhagyni engem.
Tudom, hogy egy nap vissza fogsz térni hozzám.
Hiszek benne, így várni fogok.
Meg fogom tenni érted.

Hiszem, hogy azért nem sírtál, csak mert nem akartál fájdalmat okozni nekem.
Hiszem, hogy a könnyek egy nap visszatalálnak hozzám
Ahogy felidézlek, könnyek szöknek a szemembe.

Remélem, te nem hullatsz annyi könnyet, mint én.
Szeretném, ha könnyek nélkül tudnál elhagyni engem.
Tudom, hogy egy nap vissza fogsz térni hozzám.
Hiszek benne, így várni fogok.
Meg fogom tenni érted.

Ennyire káprázatos volt a világ azelőtt is, hogy megismertelek?
Még ha ez a hely a könnyeimre emlékeztet, továbbra is itt maradok.
Boldogan fogok várni, hisz érted teszem.
Még ha az idő múlásával el is feleded a hazafelé vezető utat...
Várni fogok rád.
Megteszem érted...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...