Na Yoon Kwon ~ If it was me [나였으면]




Csak téged figyellek...
Még ha a napok el is suhannak mellettem,
A lélegzetvételed, a nevetésed még mindig megborztongat.

A könnyeim ismét peregnek,
Míg nevetsz, s mit sem tudsz a fájdalmamról...
Nem lehetne, hogy egyszer visszafordulj, s észrevedd ezt a naiv, éretlen bolondot?


Tudom, hogy a kívánságaim semmit sem jelentenek számodra...

Ha én lehettem volna, kit szeretsz
Szüntelen azért imádkoztam, hogy bár én lehettem volna...
Ahogy a ragyogó zöld fák,
Ahogy a tündöklő csillagok,
Csak téged látlak...
Tudtál róla?

Máig gyakoroltam a szerelmi vallomásokat magamban...
Így, visszatekintve elég szomorú.
Csak máig...

Sajnos, tudom, hogy a várakozás könnyebb, mint a felejtés.

Ha én lehettem volna, kit szeretsz
Szüntelen azért imádkoztam, hogy bár én lehettem volna...
Ahogy a ragyogó zöld fák,
Ahogy a tündöklő csillagok,
Csak téged látlak...
Tudtál róla?

Szeretném megkérdezni, hogy jól vagy-e
Hogy az a személy, ki melletted van, jól bánik-e veled...
Tudom, hogy bolond aggodalmak ezek, s feleslegesek,
De legalább egyszer szeretném elmondani könnyek nélkül...

...hogy szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...