Epik High & Jisun [Loveholic] ~ One




Említettem már? Az Epik High dalai elmondhatlanul csodálatosak.

Az idő lejár, lejár, lejár

Szeretném látni, ahogy kicsordulnak a könnyeid,
Ahogy ok nélkül kicsordulnak
Senki sem tudja mit rejt a szíved
Az üvegszilánkok tomboló viharában

A sebek betegséggé válnak,
Ahogy mintha minden ajtót befalaztak volna
S a tükörben már csak egy ellenséget látsz
Fájdalmas, igaz?


Nem engedem, hogy ismerjenek,
Hagyom, hogy a levegőd elfogyjon
Kényszeríteni foglak, hogy végül választanod kelljen
Szörnyű vagyok, igaz?

Elveszek minden okot, ami arra bíztatna, hogy maradj állva
Ne hagyok visszavezető utat
Így végig kell sétálnod az úton
Biztosan ki fogsz fogyni a levegőből

Hegek (mikor könnyekre fakadsz)
Sebek (bár próbálkozol)
Könnyek (búcsúzz el)
Kicsordulnak (az idő lejár)

Te (mikor könnyekre fakadsz)
Körbe-körbe jársz (bár próbálkozol)
Megjárod a halált
Én pedig megmentelek

Te vagy számomra az egyetlen(egyetlen!)
Mikor az árnyékok közt járok,
- Mikor elfog a rettegés a sötétség miatt,
Elakad a lélegzetem -

Te vagy a megmentőm,
Felém nyújtod a kezed.
- Mikor az összes ajtó bezárul előtted
Támaszként ajánlom fel a kezem -

Te vagy számomra az egyetlen
Az én megmentőm

Az idő lejár...

Lángokba borítottad a világot
Elérted, hogy mindenki szemet hunyjon
Szenvedés tükröződik a szemeidben,
Pont mint a fények a városban.

(Még mindig álmodsz?)
Még mindig alszol?
A könnyeket számlálod, miket hullattál?
Figyeled, ahogy a papír csónak elsüllyed...
Nem szomorú?

Izzadtan ébredsz az éjszaka közepén
Tudatlanul fekszel a padlón
Azt hiszed ez a vége?
Minden rendben?
Én megértelek...

Csak egy seb vagyok a megtört testeden
Eltüntethetem a könnyeidet,
Miket a darabokra hullott házasságod mögött rejtegettél
Megragadom a kezed, s bízni fogok benned

Hegek (mikor könnyekre fakadsz)
Sebek (bár próbálkozol)
Könnyek (búcsúzz el)
Kicsordulnak (az idő lejár)

Te (mikor könnyekre fakadsz)
Körbe-körbe jársz (bár próbálkozol)
Megjárod a halált
Én pedig megmentelek

Te vagy számomra az egyetlen (egyetlen!)
Mikor az árnyékok közt járok,
- Mikor elfog a rettegés a sötétség miatt,
Elakad a lélegzetem -

Te vagy a megmentőm,
Felém nyújtod a kezed.
- Mikor az összes ajtó bezárul előtted
Támaszként ajánlom fel a kezem -

Te vagy számomra az egyetlen,
Az én megmentőm

Az idő lejár...

Hegekkel küszködsz?
Sebektől szenvedsz?
Eltévedtél a sötétben?

Hegekkel küszködsz?
Sebektől szenvedsz?
Számomra még mindig gyönyörű vagy...

Te vagy számomra az egyetlen(egyetlen!)
Mikor az árnyékok közt járok,
- Mikor elfog a rettegés a sötétség miatt,
Elakad a lélegzetem -

Te vagy a megmentőm,
Felém nyújtod a kezed.
- Mikor az összes ajtó bezárul előtted
Támaszként ajánlom fel a kezem -

Te vagy számomra az egyetlen,
Az én megmentőm

Az idő lejár...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...