Brown Eyes ~ Already One Year [벌써 일년]



Ez az első alkalom, így talán pár nap múltával jobban leszek.
Bár már majdnem egy év eltelt...
Szomorúság uralkodik el rajtam, minden egyes évfordulónkkor.

Annyira magabiztos voltam, mikor bevallottam mit érzek irántad
Pusztán pár nappal azután, hogy találkoztunk.
Most, a születésnapodon egy tortával s gyertyákkal ünnepeltem...
De a könnyeim eloltották a kis lángot.


Hiszek benned, hiszek a döntésedben
Már majd egy év telt el, de még ha több is suhan el mellettem, várni fogok rád.

Nem mondhatom el, hogy iszonyatosan látni akarlak, hogy szeretném, ha visszatérnél hozzám,
Hisz látom, hogy a lágy tekintete miatt az arcod felragyog, szebben, mint a gyűrű a bal kezeden.

Hiszek benned, hiszek a döntésedben
Tudom, te már új életet kezdtél,
Így nekem csak a magányos emlékek maradtak.

A mosolyok, a beszélgetések, az álmok, mikre most visszatekintek.
Egyetlen új szerepel közöttük,
A várakozás, mely könnyekbe fullad.

Hiszek benned, hiszek a döntésedben
Tudom, te már új életet kezdtél,
Így nekem csak a magányos emlékek maradtak.

Hiszek benned, hiszek a döntésedben
Már majd egy év telt el, de még ha több is suhan el mellettem, várni fogok rád.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...