SunnyHill ~ Monday Blues



Hat óra van, s egy kicsit többet kell dolgoznom. Veled mi van?
Veled mi a helyzet? Mi a helyzet?

Nem hívlak vissza, nem akarok felelni a hívásaidra
Ritkán érzem jól magam, szóval nem akarom, hogy elrontsd.
Mit akarsz ma este csinálni? Nem akarsz játszani velem?
Van ma egy kis időd? Kit érdekel, ha fáradt vagy?


Hétfőn este hevesen ver a szívem
Már tíz perccel a munka lejárta előtt érzem, hogy szórakozni fogok.
Az aggodalom ráér majd holnap!
És veled mi a helyzet?

Az idő mindig felgyorsul, ha a péntek közeledik,
Gyorsabb mint egy golyó, még annál is gyorsabb!
De mindent figyelmen kívül hagyok, s ma megőrülök!
Amúgy is szinte idegenek vagyunk egymásnak.
Te vagy mr. idegen!

A dolgok, miket magamnak kell elintéznem, csak gyarapodnak,
Ha befejezek egyet, már érkezik is a másik
Annyi más ember van mellettem, de te engem figyelsz
Egy kicsit elfoglalt vagyok, szóval mennem kellene...

Néha a padlón, néha a magasban
Mindenki engem kínoz, és ki nem állhatom!
Tedd hát amit tenned kell
Veled mi a helyzet?

Ez szörnyű, egy kis változásra van szükség
Az életem olyan, mint egy rossz horror
Minden este a holnap miatt aggódok

Azok, kik itt vannak, mint belefáradtak,
Nem nyomhatom el a dolgokat minden nap
Csak beszélsz erről meg arról és játszadozol
Egyébként is idegenek vagyunk egymásnak
Egyébként is idegenek vagyunk egymásnak
Mi van veled?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...