Orange Caramel ~ My Copycat [나처럼 해봐요]




Csináld, ahogy én!

Komolyan úgy érzem, hogy meg fogok fulladni
A szerelemnek ennyire nehéznek kell lennie?


Csináld, ahogy én!
Nem olyan nehéz, mint hiszed,
Haladj lépésenként!

Hívj fel éjfélkor, mielőtt elalszol,
Próbálj meghallgatni, s ne beszélj annyit
Néha egy kis huzavona is belefér
Emlékezz az évfordulóinkra,
S ha szerelmes vagy, akkor ne titkold el!

Csináld, ahogy én!
Próbáld megmozgatni a szívem
Játssz ma este a szívemmel!
Az estének mindjárt vége

Csináld, ahogy én!
Táncolj, ahogy én!
Rázd ahogy én!
Csináld, ahogy én!

Szeretem magam kiszámítani a dolgokat
Apránként összezavarlak, s mielőtt észrevennéd az édes kis rabszolgám leszel
Szegénykém...

Emlékezz még a legkisebb, legjelentéktelenebb dolgokra is
Hagyd otthon a büszkeséged!
Mosolyogj rám úgy, hogy elolvadjak!
Fogd meg a kezem, s te valld be a szerelmed először!

Csináld, ahogy én!
Próbáld megmozgatni a szívem
Játssz ma este a szívemmel!
Az estének mindjárt vége

Csináld, ahogy én!
Táncolj, ahogy én!
Rázd ahogy én!
Csináld, ahogy én!

Másolj le, másolj le, másolj le
Táncolj így ma este,
Hisz az éjnek mindjárt vége!
Csináld, ahogy én!
Táncolj, ahogy én!
Rázd, ahogy én!
Csináld, ahogy én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...