Lipservice ~ Too Fancy




Szeretnék enni egy jót valahol, de túl drága
Szeretnék moziba menni, de túl drága
Minden túl drága, még sóhajtani sem tudok
Mikor szórakozni megyek, minden túl drága
Bármit is csinálok, túl drága, nincs elég pénzem
Túl drága, adj egy kis kedvezményt!


Itt is, ott is, túl drága. Miért ennyire drága minden?
Bármerre megyek, mindig aggódok,
S vonakodva veszem elő anyukám kártyáját

Randira akarsz menni? Túl drága
Mindegy mit akarok tenni, hová akarok menni
Minden ennyire drága
Nem veszek márkás darabokat, nem vagyok egy üresfejű elbizakodott lány
Ha van pénzed, megtehetsz bármit
A kezeim reszketnek, a pénztárcám teljesen üres
Hé, van egy kis pénzed?

A pénz, amit hónapokig gyűjtöttem, elfogyott egy hónap randizás után
Mi ez? Üres zsebek...így megint magányos vagyok
Meddig kell ennyire óvatosnak lennem mások körül?
Még egy csésze kávéra sincs pénzem, így egész nap egyedül vagyok otthon
Szeretlek, de hagyj egyedül, mert nincs pénzem

Bipa megérkezett,
Láttad az átható stílusom?
Tetőtől talpig boríthatod magad pénzzel...
De csak egy fal leszel, de én márkás darab vagyok.Érted már?

Bármit teszek is, minden túl drága
De ez még mindig nem nagy dolog
Félredobhatom ezeket.
Nincs elég pénzem, pedig olyan sokáig dolgoztam
Visszakapok mindent, ha holnap felébredek

Lalala drága
Azt hiszed a pénz jelent mindent?
Anélkül is lehet jól szórakozni!
Mindegy, hogy van-e vagy sem, mindenki átéli ezt
Lalala drága
(Mindegy, hogy mit mondasz, mindig szükséged lesz rá, ébren vagy vagy alszol)
Nincs elég pénzem, lalala
Drága

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...