BTS ~ Danger [Dark & Wild]



Állandóan ilyen vagy,
Te=te én = én, ez a te egyenleted
Komolyan a barátod vagyok?
Rosszul vagyok...
Miért kerülöd el az érzelmeid kifejezését, ahogy azt a házi feladatoddal teszed?
Talán valami üzleti kapcsolatban állunk? Esetleg ki nem állhatsz?
Légy egy kicsit kedvesebb - ez a varázslat, mit újra elismételek.


Akár a párhuzamos vonalak, egyfelé tartunk, de mások vagyunk.
Rajtad kívül nincs senkim, miért érzem hát úgy, hogy nem érhetlek el?
Ha csendben maradok, azt kérdezed mérges vagyok-e.
Hát tettél valamit, ami miatt annak kellene lennem?
Édes vagy én pedig szánalmas.
Remélem egy nap valami csoda folytán annyira szeretsz majd, mint én téged.

Neked nem kellek, de én megteltem veled.
Megőrülök!
Miért csinálod ezt? Miért csinálsz belőlem bolondot?
Most figyelmeztetlek, ne próbálj összezavarni!

Viccelsz velem? Mi vagyok én neked?
Ennyire könnyű lennék? Csak játszol velem?
Veszélyes helyzetbe kerülsz, ha tesztelni próbálsz!
Miért tesztelsz? Ne próbálj összezavarni!

Fájdalmat okozol
Ne zavarj össze!
Szörnyű vagy
Ne zavarj össze!

Nem felelsz a hívásaimra, én pedig hiába próbállak megnyitni.
Nyomozok utánad, s az igaz érzéseid után.
Egy mondatban válaszolsz az üzeneteidben...
Tényleg egy ilyen kapcsolatról álmodtam?
Hová tűntek az izgalmas szerelmes történetek?
Valahol elvesztek a dorama karakterek.
Már vagy százszor kitéptem a hajam,
De téged ez cseppet sem érdekel, azt hiszed mindez rendben van, s félrerúgsz.

Mi vagyok én neked?
Többet hallok rólad a barátaidtól, mint tőled.
Téged akarlak, téged akarlak!
Tényleg egy ilyen lány, egy szélhámos, egy bűnöző rázta fel a szívem?
Már elhasználtad a szívem, mielőtt a tűz fellángolhatott volna.
Megpróbálhatom ezt az egyoldalú kapcsolatot, de semmi értelme sem lenne.
Talán jobb lenne, ha csak barátok maradnánk.
Ah, vesztes vagyok a szerelemben.

Neked nem kellek, de én megteltem veled.
Megőrülök!
Miért csinálod ezt? Miért csinálsz belőlem bolondot?
Most figyelmeztetlek, ne próbálj összezavarni!

Viccelsz velem? Mi vagyok én neked?
Ennyire könnyű lennék? Csak játszol velem?
Veszélyes helyzetbe kerülsz, ha tesztelni próbálsz!
Miért tesztelsz? Ne próbálj összezavarni!

Viccelsz velem? Mi vagyok én neked?
Ennyire könnyű lennék? Csak játszol velem?
Veszélyes helyzetbe kerülsz, ha tesztelni próbálsz!
Miért tesztelsz? Ne próbálj összezavarni!

Fájdalmat okozol
Ne zavarj össze!
Szörnyű vagy
Ne zavarj össze!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...