Beat Win ~ Illusion [일루션]




Mi folyik köztünk?

Úgy érzem, már láttalak valahol.
Tényleg ez lenne az első találkozásunk?
Olyan ismerősnek tűnsz, ettől pedig csak még jobban vonzódok hozzád


Olyan vagy, mint a lány a képzeletemben,
Úgy érzem, már láttalak valahol
Egyre jobban beléd esek, s még ha ez csak egy álom is, akarlak.

Te vagy a lány a képzeletemből,
Nem tudlak elfeledni
Még ha mindent el is veszítek, téged nem akarlak
Te vagy a lány a képzeletemből

Mi folyik köztünk?

A pillantásod megállapodott rajtam, vagy tévedek?
Az a mosoly, mit nekem adtál, a hangod...
Tudod, hogy te vagy számomra az igazi?

Miután eltévedtem a labirintus mélyén,
Te tűntél fel fény formájában
Még ha ez egy álom is, nem bánom
Hisz minden nap megtalállak az álmaimban

Te vagy a lány a képzeletemből,
Nem tudlak elfeledni
Még ha mindent el is veszítek, téged nem akarlak
Te vagy a lány a képzeletemből

Mindenre kíváncsi vagyok, mi te vagy
A gondolataim megszédítenek
Ezernyi kérdés kavarog bennem, a tekintetem elhomályosodik
Miután találkoztam veled, minden nap ideges vagyok
A szívem utánad vágyakozik, s hiába igyekszem kiüríteni...
Kérlek ne lökj el magadtól, követni akarlak
Egy nap veled leszek, te mit szeretnél?

Az éjszakák szörnyen fagyosak voltak, de te beragyogtad őket, akár a Hold
Te védtél meg, ismerlek.

Te vagy a lány a képzeletemből,
Nem tudlak elfeledni
Még ha mindent el is veszítek, téged nem akarlak
Te vagy a lány a képzeletemből

Mi folyik köztünk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...