4Ten ~ Tornado [토네이도]



Nincs szükségem rád, nincs több esély
Nem hagyom, hogy becsapj a mosolyoddal

Nincs szükségem a tipikus hazugságaidra
Hagyd a kifogásokat, már elegem van belőlük


Már egy másik út felé fordultam
Csak arra vártam, hogy megszabadulhassak tőled

De most itt a búcsú ideje

Olyan vagy, mint egy tornádó
Én voltam az egyetlen, ki hitt neked
Olyan vagy, mint egy tornádó
Ne csinálj úgy, mintha sajnálnád

Ne fecsegj, nem akarlak hallani
Vége, ne gondolj mást
Nem tudom mit tegyek, így kitöröllek.

Olyan vagy, mint egy tornádó
Oh, oh, oh, oh

Hé, kedvesem! Nincs többé szükségem rád!
Hagyj békén, még rád gondolni is irritál
Most visszatérsz, s könyörögsz?
Hagyj már, ezekkel a nevetséges s hasztalan szavakkal!
Adtam már elég esélyt, de te elszúrtad, szóval...
Még csak ki se mondd a nevem többé!
Köztünk mindennek vége, ne hívj többé!

Ne légy nevetséges, menj el egy szó nélkül
Miért kell ilyen szánalmasnak lenned, s még jobban megnehezíteni a dolgokat?

Ne hazudj az arcomba! Neked aztán van bőr a képeden!
Soha többé nem téveszt meg senki, mint egy bolondot
Most pedig hagyj elmenni!

Olyan vagy, mint egy tornádó
Én voltam az egyetlen, ki hitt neked
Olyan vagy, mint egy tornádó
Ne csinálj úgy, mintha sajnálnád

Olyan vagy, mint egy tornádó
Én voltam az egyetlen, ki hitt neked
Olyan vagy, mint egy tornádó
Ne csinálj úgy, mintha sajnálnád

Az igazat megvallva, reszketek egy kicsit, még ha gyűlöllek is
Még mindig vannak érzéseim irántad
De...nem! Oh, oh, oh
Nem akarok többé szenvedni.

Most elmenekülök előled
Szórakozni fogok ma este a barátnőimmel
Nincs szükségem fiúkra, hagyj békén!
Velem vannak a barátaim, velem vannak
Már az őrületbe kergettél!

Olyan vagy, mint egy tornádó
Oh, oh, oh
Mennem kell, oh, oh

Olyan vagy, mint egy tornádó
Oh, oh, oh ne tégy úgy, mintha sajnálnád

Nincs szükségem rád,
Nincs szükségem rád!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...