YUI ~ Merry Go Round ~ magyar fordítás




Felhúztam a cipőm, majd bevettem magam a tömegbe.
Visszatérhetek? Mit kellett volna még tennem?

Még az utcák is színesen ragyognak, ahogy hazafelé igyekszem.
Őrült szenvedély, könnyed mozzanat.
Szerettem volna, ha utánam jössz, de...



A könnyek körhintáján ülök,
Elvesztettem a szikrát.
Csak egy gyermek vagyok.

Viszlát körhinta,
A szerelemem semmit sem ért.
Igen, mintha egy körhintán ülnék.

Megállok a kereszteződésnél,de nem tudok megfordulni. Reménykedek.
Nem tudom feladni, hát ismét itt tartok?
Gyenge vagyok.

A lámpa zöldre váltott, én pedig elindulok.
Mi ez? Ennyi az egész? Szerettem volna, ha utánam jössz...de...

De a könnyek körhintáján ülök,
Elvesztettem a szikrát.
Csak egy gyermek vagyok.

Viszlát körhinta,
A szerelemem semmit sem ért.
Igen, mintha egy körhintán ülnék.

De a könnyek körhintáján ülök,
A szomorúságom nem ér véget.
Csak egy gyermek vagyok.

Viszlát körhinta,
Nem tudom feladni a reményt.
Igen, mintha egy körhintán ülnék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...