YUI ~ Life ~ magyar fordítás





Ebben a jól ismert, mocskos városban,
Fejet lehajtva járunk, s már nem vagyunk képesek nevetni úgy, ahogy régen.
Az emberek egyszerűen tova sietnek.
" Valóra vált már az álmod?"
Én még mindig küzdök.


Inkább igyekeznem kellene most jól cselekedni, mint hogy a gyerekkorom emlékéhez meneküljek.
Gyávának születtem.

Szeretnék egy olyan helyre menni, ahol a napfény örökké ragyog, hogy kinyújthassam a karjaimat.
Vajon elérem az eget?

Még mindig nincsenek meg a szárnyaim, mikkel szállhatnék.
Talán mert nem olyan egyszerű az élet...

Egyszerűen felemelek egy elázott kiskutyát, s megerednek a könnyeim.
Vicces, nem?
Szeretném, ha engem is szeretne valaki,
Csak ennyit szeretnék.
Igen, mindig ezt mondom, de nem elég vágyakozni.

Mikor gyermek voltam, rengetegszer megbántottam az anyukámat.
Most szeretnék mindent megváltoztatni.

Szeretnék egy olyan helyre menni, ahol a napfény örökké ragyog, hogy kinyújthassam a karjaimat.
El tudok jutni oda? Meg akarom változtatni az életem.

De még mindig nem tudom elmondani mit rejt a szívem,
Talán mert, nem olyan könnyű az élet...

Szeretnék egy olyan helyre menni, ahol a napfény örökké ragyog, hogy kinyújthassam a karjaimat.
De tudom, te is tudod, nem tudsz mit tenni, ha ilyen elveszett vagyok.
Én viszont meg tudom változtatni az életem.

Az elmúlt napok tettek azzá, aki vagyok.
Mert, nem olyan könnyű az élet...

1 megjegyzés:

 Sziasztok! Ahogy láthattátok, az utóbbi pár napban (ismét) nem fértetek hozzá a yt. csatornám videóihoz, se a blogomhoz. Erre egy ismerősöm...